Branding &
positionering
Een creatief product ontwerpen en uitwerken vind ik leuk, maar waar ik echt warm van word, is: het creëren of doorontwikkelen van merken. Het vaststellen van de waarden van het merk en dit consistent doorvoeren in alle creatieve uitingen.
Bij branding denk ik aan de volgende onderdelen:
- Identiteitsanalyse
- Doelgroeponderzoek
- Marktonderzoek
- Positionering
- Merkwaarden
- Customer Journey
Grafische vormgeving
Offline
Bedenken en het ontwerpen van logo’s, huisstijlen of drukwerk is iets wat mij al lang plezier geeft. Bij het ontwerpen houd ik rekening met de identiteit en doelgroep van het merk/bedrijf.
Online
Ja, ik werk heel graag met een computer. Naast het ontwerpen van drukwerk, ontwerp ik ook digitale communicatiemiddelen. Denk hierbij aan het ontwerpen van websites, webshops en apps.
“Good design is the most important way to differentiate ourselves from our competitors.”
Yun Jong YongCEO, Samsung
Webdesign & development
Na een aantal ontworpen websites/webshops begon het zelf ontwikkelen van een site steeds interessanter te worden. Naast het ontwerpen van een website, bouw ik ze nu ook volledig in WordPress. Net zoals deze website. Ik ben geen developer in hart en nieren, maar ik weet mij tot nu toe prima te redden. Ik heb kennis van HTML, CSS en PHP.
(Digital) marketing
Beter vindbaar worden
Je kunt nog zo’n mooie webshop of website hebben, maar als deze niet gevonden wordt door de doelgroep, blijft het succes van jouw onderneming uit. Wil je wel opvallen in de menigte en jezelf kunnen onderscheiden op de juiste manier? Neem dan nu contact met mij op en ontdek wat zoekmachine optimalisatie kan doen voor jouw vindbaarheid én het succes van jouw bedrijf, product of dienst.
“The consumer is not a moron; she is your wife.”
David OgilvyThe Father of Advertising, Founder of Ogilvy & Mather