De eerste fase van het proces bestaat uit het leren kennen van de gebruiker en het begrijpen van hun wensen, behoeften en doelstellingen.
De tweede fase van het Design Thinking-proces is gewijd aan het definiëren van het probleem. Verzamelen van bevindingen uit de empathisatiefase en deze koppelen aan de eindgebruiker.
Met een goed begrip van uw eindgebruikers en een duidelijke probleemstelling in gedachten, is het tijd om aan mogelijke oplossingen te werken. De derde fase in het Design Thinking-proces is waar de creativiteit plaatsvindt. In deze fase kom ik met creatieve oplossingen.
Bij de vierde stap in het Design Thinking-proces ga ik de ideeën omzetten in tastbare producten. Gedurende de prototypefase kunnen de voorgestelde oplossingen worden geaccepteerd, verbeterd, opnieuw ontworpen of afgewezen.
Na het maken van prototypen ga ik aan de slag met de eindproducten, die uiteindelijk ook getest zullen worden.
Contact
Neem contact op als u gebruik wilt maken van mijn creatieve brein.
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functionele cookies
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.